HERBAL REMEDY UNTUK HAIWAN PELIHARAAN

Penyembuhan Herbal untuk Haiwan Peliharaan

Saya akan bermula dengan menyatakan bahawa anda tidak boleh mencuba penyembuhan herba untuk haiwan kesayangan anda kecuali anda mempunyai pemahaman yang baik tentang apa yang sedang sakit haiwan kesayangan anda. Dan pemahaman yang baik dari ramuan penyembuhan. Jangan mengubah ..... cek dengan doktor haiwan terlebih dahulu! Sekarang ada banyak holistik / alami doktor haiwan di luar sana - panggilan sekitar dan melihat siapa yang boleh anda dapati. Cadangan ini tidak dimaksudkan untuk menggantikan diagnosis dan nasihat daripada doktor haiwan berlesen. Yang mengatakan, saya akan berkongsi dengan anda rawatan herba yang kita gunakan di sini di ladang saya. Kebanyakan mudah, selamat, dan berkesan.
Ingat pertama dan selalu yang kucing dan anjing dan makhluk kecil yang lain mempunyai sistem pencernaan jauh lebih pendek daripada kita caretaker manusia. herbal segar tidak dicerna kerana mereka pada manusia. Oleh kerana itu, bentuk tingtur herba akan bekerja lebih baik bagi mereka. Sebuah alternatif yang boleh diterima akan menjadi teh herba lebih kuat dari anda akan menggunakan untuk diri sendiri. Dosis harus serasi dengan berat badan haiwan kesayangan anda - jumlah kecil untuk binatang kecil, jumlah yang lebih besar untuk haiwan besar. Jika ragu, rujuk dengan doktor haiwan penyembuhan holistik atau alam. Penganjur beberapa dos sepanjang hari, lebih daripada satu dos besar sekali sehari akan mempercepatkan tumbuhan ke dalam sistem haiwan kesayangan anda dan meningkatkan sistem kekebalan tubuh lebih cepat. Dan seperti diri kita sendiri, tidak ada ramuan harus diberikan untuk setiap haiwan secara terus menerus.
Seperti kita, tubuh mereka akan mula membina imunisasi, dan sekali itu terjadi, ramuan yang menjadi sia-sia medicinally.
Peraturan praktikal yang baik untuk setiap ubat herba untuk haiwan kesayangan anda adalah dua minggu, satu minggu off. Yang memberikan masa tubuh untuk bekerja sendiri, dan memberi anda masa untuk menentukan sama ada rawatan herba perlu diteruskan. Ada pengecualian untuk peraturan ini, kerana dengan semua aturan, seperti pada tumbuhan yang memerlukan masa untuk membina dalam tubuh yang akan berkesan. Jangan memberi ramuan anda tidak akan mengambil sendiri, dalaman mahupun luaran.
Apa saja ubat herba yang anda gunakan untuk diri sendiri boleh diadaptasi untuk digunakan untuk haiwan kesayangan anda - hanya ingat untuk menggunakan TINCTURE bila memungkinkan, teh kuat ketika diperlukan.
Untuk kesihatan yang baik secara umum, sebagaimana dengan diri sendiri, anda perlu daripada paparan saja untuk diet. Ada banyak diet alami yang disyorkan hari ini untuk segala macam haiwan kesayangan. Lakukan sedikit penyelidikan, atau lebih baik banyak, ke dalam keperluan diet alami haiwan kesayangan anda. Daging mentah ditambah ke dalam diet kucing atau anjing, karnivor alam, sering dapat menjernihkan banyak penyakit misteri, seperti dapat penambahan buah-buahan dan sayur-sayuran. Jika anda makan diet komersial, makanan yang terbaik yang anda mampu, dan tambah padanya ketika anda boleh.
Tahun hidup sihat boleh ditambah ke haiwan kesayangan anda ketika diet dengan betul tampak setelah!
Apabila anda menukar diet haiwan kesayangan anda, melakukannya secara berperingkat. Tambah satu item baru pada satu masa, dan ruang luar yang tambahan. Dengan begitu jika ada reaksi negatif, anda boleh dengan cepat menentukan pelakunya.
Tak semua makanan bersetuju dengan setiap binatang.
Sinar matahari juga diperlukan untuk kesihatan haiwan kesayangan anda. Sinar matahari membantu tubuh menukar nutrisi dalam makanan yang anda makan ke dalam keperluan untuk sistem mereka. Di tempat sinar matahari, gunakan pencahayaan penuh spektrum, seperti Vita-Lites, atau yang setara. Ini adalah ideal untuk haiwan kesayangan dalam bilik anda, seperti burung, reptilia dan amfibia.
Fabulouse Pets Haus @Puchong Utama 8

Post a Comment